Perşembe, Haziran 12, 2008

Triangulator ilk Sürüm

Nihayet düzgün olarak kapalı poligonları üçgenlemeyi başardım.
Şimdi aynı katmanda birden fazla poligon üçgenlemeye çalışacam.
Birbirine çok yakın noktalarla çalışıldığında alansız üçgenlerden dolayı yön bulma yani istikamet belirleme sorunları oluyor ama noktaları manyetik hale getirerek bu sorunu çözecem.
Bu manyetizma sayesinde kenar bulma gibi çeşitli image procesing işlerinin kolayca yapılacağını düşünüyorum

2 yorum:

  1. Burdaki algoritmanın lineer olmadığını farkettim şimdi ear cutting yöntemiyle çalışmaya başladım. ondada geometrik kısmı hallettim, uçgen networkune başlayacam.

    YanıtlaSil
  2. Aslında tamamlayalı bir yılı geçti ve muhteşem hatta çığır açıcı oldu, o zaman youtube a videosunu atmıştım. Geçenlerde bir sitede gördüm aynı yöntemle google pathfinder işine girmiş ... Benimki kadar iyi değil ama kıyameti koparmışlar :)

    YanıtlaSil